Simons första

                                                                                       120316

 

Snart kommer Amerikanos!


Nu när det inte är länge
kvar tills Amerikanerna kommer så börjar man bli nervös. Många tankar kommer. Så som: Hur ska jag lyckas förstå vad dom menar eller hur ska jag göra mig förståd? Jag som är så dålig på engelska. Vad ska man göra när dom är här? Dom har ju nästan allt. Jag funderar också lite på vad jag har gett mig in på, Skulle jag verkligen ha ansökt om de här? Men det kommer säkert bli jätte roligt när dom väl är här och man lär känna dom lite mer. Bara det inte blir så man inte får fram ett ord när dom väl står framför en. De här tre veckorna dom är här kommer man nog inte glömma. Jag tror dom är jätte trevliga och lättsamma, så det kommer bli roligt.




18s Ja, det här är i alla fall jag

// Simon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0